… ik heb jullie gemaild! Het is namelijk zo dat ik een super goed idee heb! Het zit namelijk zo… ik ben soms een beetje chaotisch en vergeetachtig, maar ik ben ook über gadgetlover en internet gebruiker… hmmm… kunnen we dat combineren?
Ik heb er wel een heel concreet idee over hoor! Waarmee jullie in elk geval mij tot een levenslange -tevreden- klant kunnen maken! Zorg dat mijn boodschappenlijst bij de ingang van de winkel ligt als ik boodschappen kom doen!
Hoe?
Met een Twitterrific-achtige widget kan ik op de computer, wanneer het in me opkomt, een boodschap toevoegen aan mijn lijstje. Zit ik niet achter mijn computer? Dan stuur ik een smsje! Én… jullie kennen mij! Dus zetten jullie er slim een paar suggesties bij die in de bonus zijn. En dingen waarvan je weet dat ik die élke week moet kopen (kattenvoer), of ik stel dat zelf in op jullie website. Met mijn bonuskaart ‘bliep’ ik bij de poortjes (ik wil ze thuis nog wel eens vergeten) mijn lijstje uit de printer en voila!!
Jullie weten me te vinden, ik wacht al op jullie telefoontje 😉
Inspiratie
Twitterrific is een macintosh ‘widget’ voor Twitteraars. En Twitter.com is een miniblogtooltje, zie ook mijn post op deze pagina.
Ik moet toch echt ‘ns afleren om titels te negeren. Ik heb dit artikeltje zeker drie keer moeten overlezen voor ik het fits had. 🙂
Prima idee trouwens!
*lol* ja ik herken het wel… dus als ik mijn best doe nóg spannendere titels te schrijven, zou het dan beter gaan?
Deal! 🙂
Ik vind dit eigenlijk best een goed idee! Voeg de functionaliteit toe om boodschappenlijstjes te delen (man heeft zin in chips en bier en zet dat op het lijstje van zijn vrouw die boodschappen gaat doen) en je hebt een mooi systeem.
5% van de winst? akkoord! 🙂
*lol*
Top idee! Alleen dat delen, daar ben ik niet zo’n fan van… Laat mij de boodschappen maar bedenken, anders ligt mijn kar alleen maar vol met wat de kids en mijn hubbie willen… * lees – not healthy *
Dus appie – DOEN –
Dat zou helemaal wat zijn, als het karretje ook nog eens klaar stond voor afrekenen… lol!
Tanja,
natuurlijk ben ik geen AH marketeer, maar toch bedankt voor je idee.
Maar…waarom zou ik je bellen? We kunnen het nu toch gewoon gaan doen? 😉
Eigenlijk wil ik alleen maar zeggen: we hebben er natuurlijk aan gedacht. Hou ons in de gaten.
It’s all good Pieter…. AH heeft er een levenslange -tevreden en gelukkig- klant bij wanneer ik hiervan gebruik kan maken!