To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Carl staat niet alleen in deze,
Ik heb afgelopen zaterdag (10 maart) mijn eerste ervaring gehad met de UMTS kaart van Vodafone. 1156 Euro voor de eerste maand internet. Mijn MacBookPro geeft 723mb dataverkeer aan en met een abo van 1Gig lijkt het dat ik hier ruim onder zit. Bij vodafone denken ze daar heel anders over en spreken over 4 Gig. Zelfde als Carl dus. Nu maar hopen dat deze zaak spoedig wordt opgelost want ik durf die kaart niet eens meer in de buurt van mijn apple te leggen …..
Haleluja… balen voor je! Heb je de hele thread op Marketingfacts gelezen en alle updates? Wellicht dat je daarin iets vindt om je n die zaak te helpen, want dit is natuurlijk te bizar! Sterkte 🙁