Een geweldige zet van Bol.com » een interactief online lifestyle magazine. Het magazine is zeer stijlvol opgemaakt, schitterend logo ook. Elke pagina een eigen tune en interactiviteit. Hoewel ik bladeren in een on-site systeem meestal verschrikkelijk vind, is deze Bomvol heerlijk om door te neuzen. Het is ook een slimme applicatie, een tweede of volgende keer dat ik het open, staat het magazine nog in mijn cache. Dus nóg sneller bladeren.
» Gevonden op DutchCowboys
Tip van een collega (overigens erg enthousiast over Bomvol) “H&M doet het al langer, ongeveer 1x per half jaar. Zowel in de shops verkrijgbaar als online”.
Echter wel met zoom-functie, dus veel minder vriendelijk dan Bomvol.com Maar toch voor de liefhebbers hm.com helaas geen directe link (flash).

Ze hebben het leuk gedaan.. maar er gaat nix boven het bladeren in een Bol.com gid of HM gids.
Mee eens. Ik heb een digitaal abonnement op een Amerikaans Mountainbike magazine (MBAction.com) maar gewoon op de bank bladeren is leuker en lees je toch ontspannender. Desondanks, voor een relatiemagazine… top!