To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Je linkje naar routenet klopt niet helemaal ;-). Succes gewenst, superinteressante case! (ben zelf ook fervent gebruiker van Routenet)
Hi Kevin, ga je ook naar DFC? Nog tips als gebruiker?
Nee, helaas ben ik er niet bij! Hou het wel in de gaten sinds ik Ruben er op Usarchy.com ook al enthousiast over zag bloggen.
“Hoe zorg je dat Joris Routenet gaat gebruiken voor zijn voorbereiding?” (en hoe gaat hier geld aan verdiend worden):
Wat ik uit mijn gebruikservaring kan aangeven is dat ik Routenet parallel gebruik met mijn TomTom. Ik print de route uit, just in case mijn TomTom er mee ophoudt en bepaal altijd van tevoren wat de reistijd is waar ik rekening mee moet houden.
Een (misschien wat vergezochte) toegevoegde waarde zou ik zien in een absolute (nu aanwezige) reistijd, en een geadviseerde reistijd die rekening houdt met de gemiddelde filevertragingen en huidige omleidingen / wegopbrekingen etc (waar de laatste bijvoorbeeld een betaalde dienst kan zijn). Hier zou ik wel een abonnement of micropayment voor over hebben om er zeker van te zijn dat ik op tijd bij mijn afspraak ben.
Wat betreft de interactie, ondanks dat ik Routenet.nl regelmatig op mijn laptop zie verschijnen, gebruik ik alleen de “Routeplanner”. De andere tabs heb ik niet eerder opgemerkt dan dat ik nu wat uitgebreider kijk naar de site. Dat komt denk ik ook omdat je heel doelgericht de site kan gebruiken, adres 1, adres 2, plan route, printen en afsluiten. Misschien dat ze meer met elkaar te integreren zijn om meer toegevoegde waarde te creëren?
Routenet gebruik ik overigens als ‘vertegenwoordiger’ / accountmanager, dus vanuit een zakelijke insteek, misschien dat dat relevant is. Dit schoot me in ieder geval als eerste te binnen.
Ik zie trouwens dat Charles Wessels (ook van 4net) bij je in het team zit, kan niet misgaan dan 😉
Cool, dank je wel Kevin! Ik heb je reactie meteen getagged in de geheime pool van voorbereidingslinks.
en om de lange post nog aan te vullen: wat betreft de layout ben ik erg blij dat de ‘classic’ vervangen is door de huidige, gebruiksvriendelijkere versie. (Ik vraag me trouwens wel af waarom deze versie nog steeds beschikibaar blijft, mogelijk voor ‘outdated’ pc’s en internet verbindingen?)
Lees ik net dat Routenet vernieuwd is: http://tinyurl.com/3hwxj2. Leuk om te lezen welke functionaliteiten er aan toegevoegd zijn 🙂
Hoop dat DFC positief verlopen is? Naar wat ik hier begrepen heb wel!