Gisteren heb ik me aangemeld voor Future Of Web Design, een Carson Systems evenement. Een van de serie van drie meen ik Future Of Web Apps is nu een 3 daags evenement geworden en Future Of Online Advertising a.s. juni in New York.
FOWD is net als FOOA nieuw en er staan een alleen maar geweldig inspirerende namen op het menu: Joshua Davis, (joshuadavis.com) – Finding your creative vein, Rei Inamoto, (AKQA) – Branding and Identity, Preloaded, (Preloaded) – Successful web design project management, Andy Clarke, (transcendingcss.com) – Making design semantic: working with developers, Ryan Singer, George Oates, Denise Wilton, (37Signals, Flickr, Moo) – Designing for web apps, Florian Shmitt & Jeff Croft, (Hi-ReS, WorldOnline) – Web standards meets Flash, Mark Tutsell (Leo Burnett) – Getting typography right, Dan Saffer, (Adaptive Path) – User-centred design 101, Joshua Hirsch, (Big Spaceship) – Creating award-winning online marketing campaigns.
Ga je ook? Hook me up @ attendee lounge
Recent Comments