De oplettende lezers zal weten dat ik tamelijk stats-verslaafd ben. Ik zie graag wie er op mijn site komt en wat ze komen doen. Zojuist viel me op dat er iemand op de site kwam na een zoekactie op “link:www.boschcvketels.nl” via Google. Dat wekte mijn nieuwsgierigheid op en het blijkt inderdaad dat mijn site (en nog wel het artikel “12 belangrijkste klantwaarden op usabilityweb.nl at Tanjadebie.nl“) het enige zoekresultaat is. Ik heb nog een check gedaan, maar nee… er komt geen enkele keer “Bosch” of “CV ketel” voor in het artikel.
Tot die conclussie was deze bezoeker ook al gekomen. Hij (of zij) heeft nog een poging gedaan om te ontdekken of er ergens op mijn blog over Bosch werd geschreven. Tevergeefs duidelijk. Tenslotte nog even kijken WTF Tanja de Bie is en snel weer weg… De volgende keer vindt deze bezoeker minimaal één post over Bosch… of deze er dan blijer van wordt…
Frappant! al komt het voorbeeld mijn bekend voor 🙂
Je komt inderdaad af en toe de raarste referers en zoekwoorden tegen in de stats. Maar ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? 😉
@Evert Jan: hoe meer zielen hoe meer vreugd 🙂 hoop dat ik deze bezoeker met deze thread iets meer ‘thuis’ kan laten voelen 😉
Best grappig eigenlijk, en ik denk dat we het allemaal wel zouden tegenkomen als we stats-verslaafd zouden zijn.. 🙂
Face it, some just want to know why this blog is so frickin’ HOT!
;o)
hehehehe… YEAH Baby!
Hahaha, apart…
Lekker belangrijk..